Oprogramowanie Call Center pozwoli obsłużyć usługę dowozu jedzenia
Każdy lokal gastronomiczny, który chce dobrze prosperować obsługuje również usługę dowożenia jedzenia oraz cateringu. Aby pozostać konkurencyjnym trzeba podążać za najnowszymi trendami, a takimi są oprogramowania do zamawiania jedzenia. By usprawnić proces zamawiania jedzenia, warto zainwestować w oprogramowanie Call Center – https://gastro.pl/call-center/.
Oprogramowanie Call Center – zintegrowanie z Gastro Pos
Jeśli lokal korzysta z oprogramowania dla gastronomii mojeGastro, może również wykupić narzędzie Call Center, które pozwala obsługiwać zamówienia jedzenia do domu. System call center może automatycznie przesłać informację o zamówieniu do najbliższego lokalu z sieci, z którego ma wyruszyć dostawa. Manager ma dostęp do wszystkich zamówień w jednym miejscu, a klient może zadzwonić i zamówić jedzenie z poziomu aplikacji.
Rejonizacja zamówień
Prowadząc sieć gastronomiczną trzeba wyposażyć się w odpowiednie narzędzie, które pozwoli kontrolować na bieżąco wszystkie dostawy. Takim narzędziem jest oprogramowanie Call Center. Na ekranie monitora wyświetlają się wszystkie dane zamawiającego, dzięki czemu zamówienie można przyporządkować do najbliższego lokalu i przyspieszyć dostawę. Dodatkowo zamówienia wykonywane w czasie rzeczywistym pozwolą utrzymać jakość usług i sprawić, że klienci będą polecać lokal ze względu na świetne jedzenie oraz szybką obsługę.
Oprogramowanie Call Center – szybka aktualizacja menu
Dzięki dobrze zorganizowanej pracy można na bieżąco informować załogę o zamówieniach, ta z kolei poprzez mojeGastro informuje manadżera o brakach w produktach, dzięki czemu w trakcie dnia roboczego może dokonywać korekt i aktualizować dostępne potrawy na stronie. Dzięki stałej współpracy klient zamawiający jedzenie za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji ma pewność, że zamówiony przez niego posiłek dotrze na czas i zamówienie zostanie zrealizowane. Aktualizacja jest możliwa nawet co 5 minut. Można wprowadzać do menu nowe pozycje i likwidować stare. Przy tak dobrze zintegrowanym z lokalami oprogramowaniu można zmieniać menu nawet co tydzień, tworząc tematyczne tygodnie smaków danego regionu, w zależności od wybranej kuchni, której menu się oferuje. Dzięki dobrze zorganizowanemu systemowi nikt nie musi długo czekać na swoje zamówienie, gdyż realizowane są w ramach określonego rejonu.
Oprogramowanie Call Center zapamiętuje również ostatnio zamawiane potrawy przez klienta. Dostęp do tych informacji, a także do danych, skraca czas obsługi i powoduje, że lokal może przyjmować jeszcze więcej zamówień. Obsługujący linię nie musi pytać o adres, gdyż wszystkie informacje ma zapisane już po pierwszym zamówieniu klienta w sieci gastronomicznej. Dzięki temu więcej osób może się dodzwonić i złożyć zamówienie, gdyż z każdym zapamiętanym przez system klientem, czas jego obsługi się skraca. Dzięki temu, że moduł zapamiętuje ostatnie zamówienie, może on szybciej je wskazać, a klient ma poczucie, że jest odpowiednio obsłużony. Nie musi długo czekać na połączenie z obsługą sklepu, a jego zamówienie realizowane jest tak szybko jak to możliwe.
Podsumowanie
Wprowadzenie oprogramowania Call Center pozwala zlikwidować albo prawie całkowicie zniwelować popełniane błędy w zamówieniach w tym także zbijanie obiekcji klienta. W związku z tym, nie zdarzy się tak, by klient otrzymał nie to, co zamawiał. Dodatkowo zastosowanie rejonizacji pozwala dotrzeć do klienta najszybciej, jak tylko się da. Pozwala to sprawić, by firma była rzetelna i konkurencyjna pod względem jakości dostaw i oferowanych produktów. Stałe monitorowanie poczynań konkurencji pozwala w odpowiednim momencie wdrażać rozwiązania, które pomogą w zatrzymaniu klientów przy swojej ofercie mimo mnogości wyboru. Również dobrym rozwiązaniem jest zainwestowanie w oprogramowanie helpdesk, który umożliwi sprawną intereakcję z klientem.
Czytaj o sprawnej komunikacji z klientem, czyli Call Center software, a także o Hurtownii GSM Comtrading.
Ciekawe, ile osób zna ten temat tak dobrze jak autor tego tekstu.